LIGHTSPEED BIEDT E-COMMERCE ONDERNEMERS REGELMATIG DE KANS OM TE ERVAREN HOE HET IS OM HUN WEBSHOP ASSORTIMENT OOK OFFLINE TE KUNNEN BIEDEN. NA DE ENORM SUCCESVOLLE LIGHTSPEED X POP-UPEDITIES VAN ONDER ANDERE KANYE WEST EN GLAMOUR IS JILL SHAW DE VOLGENDE ONDERNEMER DIE DE DEUREN VAN HAAR EIGEN POP-UP WINKEL MAG OPENEN MET DE STEUN VAN LIGHTSPEED.

 

 

Lightspeed bouwt end-to-end commerce oplossingen die retailers kunnen gebruiken bij het opbouwen, beheren en doen groeien van hun bedrijf. Met duizenden fashion klanten over heel de wereld is Lightspeed al jaren dé partner voor fashion ondernemers die online, offline of Omnichannel verkopen. Daarom is Lightspeed ook de officiële partner van Antwerp Fashion Weekend.

 

Waar?  Lombardenvest 22, 2000 Antwerpen
Wanneer? 5 oktober – 30 oktober | Ma-Za 10:00-18:00

 

Wat kan je bij de SHAW Pop-Up verwachten?

 

Handgemaakte kimono’s, intimates, loungewear en accessoires ontworpen door Jill en haar moeder. Geïnspireerd door muziek, road trips, thrift shops en fashion shows. Jill omschrijft de collectie als ‘sweet but with an edge’.

 

“De samenwerking met Lightspeed is voor mij een ongelofelijk coole opportuniteit om mensen mijn merk te kunnen laten beleven in real life. Dankzij Lightspeed kunnen mijn klanten nu mijn collectie aanraken en proberen. Een online shop laat het deels nog een beetje over aan onze fantasie, maar in mijn eigen pop-up kan ik de complete lifestyle achter SHAW in het echt uitwerken.” – Jill Shaw

 

Kom tussen 5 en 30 oktober langs bij de Shaw Pop-Up en zie Lightspeed in live actie aan het werk!

Meer weten? Lees hier meer over de Lightspeed Pop-Up Stores.